Product Category


Forget Invoce No.
Mobile:

Invoice FollowUp
Invoice ID

جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


سيستم مديريت جلسات
-(41 Body)  Print


استفاده از يک سيستم نرم‌افزاري که به صورت کاملاً کاربردي، تمامي مراحل يک جلسه، از هماهنگي‌هاي قبل از تشکيل جلسه (قرار ملاقات ) تا پي‌گيري‌هاي نتايج جلسه و ارائه گزارشات مربوطه را در برداشته و مکانيزه نمايد، مي‌تواند نقش ارزنده‌اي در تسهيل مديريت جلسات داشته باشد.

سيستم اطلاعاتي مديريت جلسات، با نگرشي کاربردي، مديريت جلسات در سازمان‌ را آسان مي‌نمايد و مي‌تواند به عنوان يک ابزار کمکي در خدمت مديران جلسه، شرکت کنندگان و ساير افراد مربوطه باشد

ماژولهاي سيستم جلسات :

  • ثبت جلسه
  • کارتابل جلسات
  • آرشيو جلسات
  • جستجوي جلسه
  • راهنما

امکانات اصلي

اين سيستم داراي امکانات فراواني از جمله موارد زير است:

  • قابليت تنظيم جلسات
  • امکان تقسيم بندي موضوع و هدف جلسات
  • ثبت  صورتجلسه و همچنين ساير نتايج و تصميمات جلسه
  • ثبت وضعيت حضور‌ اعضاء در جلسات
  • ثبت مصوبات جلسه و تعيين افراد مجري و مهلت انجام آن
  • امکان دعوت از همکاران براي شرکت در جلسه
  • استفاده از سيستم پيام رسان جهت هماهنگي تشکيل جلسات
  • امکان تاييد کردن جلسه توسط فرد تاييد کننده
  • امکان لغو قرارملاقات و اطلاع رساني به اعضاي جلسه به صورت خودکار
  • ايجاد گزارشات کامل و کاربردي از تمامي مراحل اجراي جلسات
  • تعريف دستور جلسه
  • ارسال دستورجلسه براي مدير جلسه
  • اخذ تاييديه دستور جلسه از مدير جلسه و ارسال دعوت نامه به همراه دستور جلسه تاييد شده به اعضاي جلسه به صورت خودکار
  • امکان درخواست تغيير دستور جلسه توسط اعضاء
  • امکان لغو جلسه و اطلاع رساني به اعضاي جلسه به صورت خودکار
  • ثبت وضعيت حضور‌ اعضاء در جلسات
  • ثبت صورتجلسه و همچنين ساير نتايج و تصميمات جلسه
  • امکان ثبت و ضميمه نمودن انواع فايلهاي مربوط به جلسه (اسکن صورت جلسه امضاء شده، فايل صوتي و تصويري و ....)
  • ثبت مصوبات جلسه و تعيين افراد مجري و مهلت انجام آن
  • ارسال مصوبات شده براي مجريان تعيين شده هر فعاليت
  • قابل رويت بودن فعاليت‌هاي ارجاع شده به هر شخص در ليست پيگيري‌هاي وي
  • ثبت اقدامات انجام شده براي يک فعاليت ارجاعي
  • امکان رؤيت روند پيشرفت يک فعاليت تعيين شده